دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال 1400 دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1400 دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، ثبت نام غیرحضوری کلیه پذیرفته شدگان از 7 مهر آغاز شده و تا 19مهرماه ادامه دارد. انتخاب واحد از تاریخ 8 مهرماه آغاز شده و 19مهرماه پایان می یابد.
روند ثبت نام به شرح ذیل است: -ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان بصورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ ونحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
-
پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت‌نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

-
پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند. -تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه -تصویر کارت ملی (پشت و رو) -عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد) -مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) -تصویر مدرک دیپلم متوسطه -دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند.
-
تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده -پذیرفته شدگان باید در هنگام ثبت نام در سامانه گلستان وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی برای آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم/ پیش دانشگاهی) کدپیگیری را در سامانه گلستان ثبت نمایند.

-
براساس بند ب نامه شماره 105320/460 مورخ 29/6/1400 رئیس محترم مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش(تصویر پیوست) فارغ التحصیلان دیپلم و پیش دانشگاهی خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کدپیگیری صادر شده از سامانه به همراه مدارک تحصیلی به ادارات آموزش و پرورش محل خود مراجعه، تا مسئول منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر