آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور استان  رئیس دانشگاه پیام نور استان  چهارمحال و بختیاری  از آغاز ثبت نام  واکسیناسیون دانشجویان استان  از20 شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان
  دکترعلیرضا آبرود  ضمن اعلام این خبر گفت: واکسیانسون دانشجویان مشغول به تحصیل دانشگاه پیام نور استان از 20 شهریورماه آغاز شده است. وی اظهار داشت: در مردادماه مشخصات کلیه دانشجویان مراکز و واحدهای استان چهارمحال و بختیاری برای مراجع ذیربط ارسال شده بود و پس انجام هماهنگی های لازم از امروز سایت واکسیناسیون برای دانشجویان ما باز شده است.
دکتر
  آبرود  افزود: واکسیناسیون شامل کلیه دانشجویان مراکز و واحدهای استان می شود که می توانند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به نشانی http://salamat.gov.ir مشخصات خود را ثبت نمایند و در همین مرحله شهر محل سکونت و مرکز مورد نظر برای واکسیناسیون را انتخاب نمایند.
وی ادامه داد: مدارک لازم جهت مراجعه به مراکز واکسیناسیون (پس از ثبت نام در سایت) شامل کارت ملی و کارت دانشجویی است. دانشجویانی که کارت دانشجویی ندارند، گزارش 101 (پرینت انتخاب واحد) و یا گواهی اشتغال به تحصیل را می‌توانند به جای کارت دانشجویی ارائه نمایند.


 گفتنی است واکسیناسیون سراسری دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در حال انجام است که در برخی استان ها شروع شده و در برخی استان های دیگر در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر