برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

 انجمن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بروجن نیز در روز 26 مهر بمناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دارت و طناب کشی را با دعوت از دانشجویان، اساتید و کارمندان این دانشگاه برگزار نمود.

جناب آقای دکتر میراحمدی، رییس دانشگاه پیام نور بروجن ضمن حضور و شرکت در مسابقه دارات در جمع دانشجویان در خصوص تاریخچه ورزش در ایران سخنرانی کرده و در ادامه فرمودند: ورزش، همان طور که بر جسم آدمی تأثیر می گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد. یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است. ورزشکاران موفق، خود ساخته بوده و در برابر مشکلات، مقاوم تر هستند. از دیگر نتایج روانی ورزش، افزایش شور و نشاط ورزشکار و امید به آینده اوست. آدمی، با ورزش کمتر به دام وسوسه و گناه می افتد و به عادت های زشت، مثل اعتیاد دچار نمی شود. از دیگر آثار روانی ورزش، ویژگی ضدّ خمودگی و افسردگی آن است. ورزش، ورزشکار را سرزنده ساخته و او را در برابر دلمردگی بیمه می کند.

مسابقات دارت و طناب کشی که با دعوت از داوران ادراه تربیت بدنی برگزار شده بود با اعلام برندگان پایان یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر