ابلاغ سلام ریاست دانشگاه پیام نور کشور به خانواده های شهدا و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری
ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به پاس قدردانی از مجاهدت ها و صبوری خانواده معظم شهدا و ایثارگران با سه خانواده شهید و ایثارگر استان دیدار و ضمن ابلاغ سلام ریاست عالی دانشگاه از آنان تجلیل کرد.
 دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت : رشادت ها و جانفشانی شهداء و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت و شهداء و جانبازان با بذل و جان و مال خود از استقلال و امنیت کشور حراست نمودند.
ایشان ایثار گران را نماد های افتخار ایران اسلامی و الگوی جاودانه از حریم دین و ولایت بر شمرد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری بر خود می بالد که فرزندان چنینی در مکتب ایثار و جانبازی تربیت و تحویل جامعه و دانشگاه داده است.
دکتر آبرود در این دیدار ها با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت : آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست مدیون همین فداکاری و ایثارگری های خانواده معظم شهداء ، جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
گفتنی است این دیدار که به همت دفتر امور فرهنگی دانشگاه پیام نو استان انجام شد از فیض اله جباری جانباز و ایثار گر 55 درصد و همچنین از فرزند شهید سنایی و طهماسبی که از کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بروجن و بلداجی هستند تجلیل به عمل آمد. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر